پنجشنبه، دی ۹

ز گهواره تا گور ساندیس بنوش ...

صرف سانیس خور بودن عمل بد و قبیحی نیست چرا که با توجه به وجود ویتامین ها و املاح معدنی موجود در آبمیوه ،ساندیس میتونه به سلامتی و شادابی بدن کمک کنه ... 


ز گهواره تا گور ساندیس بنوش ...

بخش منزجر کننده ماجرا وجود فرهنگ ساندیس خواری است نه ساندیس خوردن . این که کسی نداند به چه علتی باید در شوی 9 دی شرکت کند ، باعث ناراحتیه نه اینکه در طول این شو ساندیس و یا کیک هم نوش جان کند.
علت برگزاری مراسم 9 دی هتک حرمت به مراسم عزاداری روز عاشورا اعلام شد؛ آری در این روز هتک حرمت شد اما هتک حرمت کنندگان همان هایی بودند که شوی 9 دی را برگزار کردند. این خودروی نیروی انتظامی بود که از روی معترضان رد شد، این گلوله نیروی انتظامی بود که سینه معترضان را شکافت و این اوباش بسیجی بودند که معترضان را از بالای پل پرت کردند و به شهادت رساندند.

آری هتک حرمت کنندگان اراذل و اوباش بسیج و نیروی افتضاحی بودند

بی شک تمام کسانی که به علت هتک حرمت روز عاشورا در شوی 9 دی شرکت کردند و تمام نمایندگان مجلسی که از برگزاری این نمایش حمایت کردند و آن را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام نهادند در ریختن خون شهدای عاشورا شریک هستند .

ساندیس خوری نه تنها ساندیس خوردن است ...




پ ن : 

 تصوری منتصب به راهپیمایی میلیونی 25 خرداد که بارها در وبسایتها و وبلاگ های برادران عرزشی بازنشر شد./ ساندیس خوردن به هیچ وجه بد نیست،آنچه بد است فرهنگ ساندیس خواری است.


پ ن 2 : ان عکس رو در فیس بوک یکی از دوستان دیدم و فکر نمیکنم نیاز به توضیح داشته باشه ...(برای بزرگ نمایی روی عکس کلیک کنید)